Verzenden & retourneren

RETOURNEREN

Natuurlijk bieden wij ook de mogelijkheid aan om items die niet naar wens zijn, om welke reden dan ook, te retourneren. Hieronder volgt de procedure:

Retourvoorwaarden
- Je kunt een artikel/artikelen binnen 2 weken na ontvangst retourneren naar het volgende adres: Leeuwenhoekstraat 120, 2652 XL Berkel & Rodenrijs. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling.
- Een product wordt alleen retour geaccepteerd als het in originele staat (ongedragen/ongewassen) wordt teruggestuurd. Daarom adviseren we je om alles wat je geleverd krijgt goed te bewaren.
- Verpak het artikel goed.
- Bewaar het verzendbewijs dat je bij het PostNL servicepunt krijgt goed. Zoekgeraakte zendingen worden alleen op vertoon van dit bewijs vergoed.

Indien niet aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, behoudt tinymoon zich het recht voor om artikelen te weigeren of terug te sturen.

Retourprocedure

Via de website maak je een retour aan van het te retourneren item, geef hierbij aan wat de reden van retourneren is.
In het pakket met het artikel/de artikelen die je hebt besteld vind je een pakbon. Geef daarop ook kort en bondig aan wat de reden is dat je het artikel retourneert. Retouradres: Leeuwenhoekstraat 120, 2652 XL Berkel en Rodenrijs. Verpak het artikel goed en breng de zending naar een PostNL servicepunt, www.postnl.nl/locatiewijzer en bewaar het verzendbewijs dat je hier krijgt goed. Als je deze niet krijgt, vraag er dan naar! Als je retour wordt geaccepteerd krijg je het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst retour gecrediteerd.

FAQ’S RETOURNEREN

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde artikelen?
In de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen na retourneren je geld terug. In enkele gevallen kan het langer duren, maar je zult het retourgeld uiterlijk binnen 30 dagen ontvangen.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik artikelen retourneer?
Nee, je krijgt de verzendkosten van retour gestuurde artikelen niet vergoed.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.

Ik ben mijn pakbon kwijt en ik wil mijn bestelling retourneren. Wat moet ik doen?
Heb je geen pakbon ontvangen of ben je ‘m kwijt? Stuur dan een e-mail naar info@tinymoon.nl. Of bel onze klantenservice op werkdagen tussen 9.00 – 17.00 uur op telefoonnummer 06-54735318. We helpen je graag verder.

Moeten de artikelen in de originele verpakking worden geretourneerd?
Nee hoor, de verpakking, dat hoeft niet. Let wel, retouren worden enkel geaccepteerd als ze in originele staat (en dus ongedragen / ongewassen) worden teruggestuurd. Zorg er dus goed voor dat je alles goed verpakt. 

Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een PostNL servicepunt.

Kan ik mijn artikelen na ontvangst ruilen voor andere producten?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je zult eerst je bestelling retour moeten sturen, waarna je je geld terug krijgt. Je kunt uiteraard weer een nieuwe bestelling plaatsen, mocht je dit willen. Mocht je in de gelegenheid zijn om naar een van de events/markten te komen waar we met tinymoon te vinden zijn, dan kun je daar uiteraard wel je product omruilen. Neem dan je pakbon even mee. Voor events/markten, kijk op de evenementenkalender.

tinymoon | hip to be little, since 2014
Volg tinymoon ook op Facebook en Instagram en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, winacties, outfits-of-the-day, meedenkers, aanbiedingen en meer...

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »